دانستنی های متاورس و بازار ارز دیجیتال

دانستنی های کریپتوکارنسی و بازار ارز دیجیتال در صرافی ارز دیجیتال ایرانی صرافکس

دانستنی های متاورس و بازار ارز دیجیتال

دانستنی های کریپتوکارنسی و بازار ارز دیجیتال در صرافی ارز دیجیتال ایرانی صرافکس

  • ۰
  • ۰

در این مطلب سعی داریم به چگونگی خرید تتر بپردازیم. اما قبل از بیایید بیبینیم اصلا تتر چیست؟ حتما تا به حال نام این رمزارز به گوشتان خورده است. رمزارز تتر که آن را با نماد USDT نشان می دهند یک استیبل کوین است. این بدین معنا است که به ارز فیات متصل است و قیمت ثابتی دارد. این ویژگی به معامله گران و سرمایه گذاران این امکان را می هد که با خرید تتر، از نوسانات ناگهانی و عجیب و غریب بازار در امان باشند.

توکن های تتر با یک ارز فیات به صورت یک به یک متصل می شوند و کاملا توسط ذخایر تتر پشتیبانی می شوند، این بدین معنا است که هر تتر (USDT) برابر با یک دلار آمریکا (USD) می باشد. سرمایه گذاران و معامله گران می توانند اهداف مختلفی از خرید تتر داشته باشند که مهم ترین آنها می تواند ذخیره سود باشد. مثلا فرض کنید شما یک بیت کوین خریده اید و پس از گذشت یک سال قیمت بیت کوین مقدار چشم گیری افزایش داشته است، برای ذخیره سازی این سودی که کردید، می توانید مقدار سود خود را تبدیل به تتر کنید.

خرید تتر به عنوان یک استیبل کوین

همان طور که اشاره کردیم خرید تتر به این دلیل نسبت به خرید ارز دیجیتال های دیگر محبوبیت زیادی دارد که مقدار ثابتی دارد و به عبارتی یک وسیله برای ذخیره ارزش شناخته می شود و از سرمایه گذاری پر ریسک جلوگیری می کند.

خرید ارز دیجیتال

برای خرید ارز دیجیتال ابتدا باید در یکی از صرافی های ارز دیجیتال ثبت نام کنید، پیشنهاد ما به شما برای خرید ارز دیجیتال صرافکس است. شما در این سایت می توانید پس از ثبت نام، مراحل احراز هویت را انجام دهید و پس از انجام مراحل احراز هویت، با شارژ کردن حساب خود به خرید تتر و ارزهای دیجیتال دیگر بپردازید.

  • ۰۱/۰۹/۱۲
  • sarrafexgroup sarrafex

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی