دانستنی های متاورس و بازار ارز دیجیتال

دانستنی های کریپتوکارنسی و بازار ارز دیجیتال در صرافی ارز دیجیتال ایرانی صرافکس

دانستنی های متاورس و بازار ارز دیجیتال

دانستنی های کریپتوکارنسی و بازار ارز دیجیتال در صرافی ارز دیجیتال ایرانی صرافکس

۱۱ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پس از فهرست شدن در صرافی های اصلی ارزهای دیجیتال در آگوست 2020، خرید ارز دیجیتال شروع به افزایش حجم کرد و در 1 سپتامبر 2020 به بالاترین سطح محلی 6.86 دلار رسید. با این حال، اندکی بعد، قیمت پولکادات به شدت کاهش یافت. ، در 5 سپتامبر 2020 به پایین ترین سطح محلی 3.53 دلار رسید.

تا پایان سال 2020، قیمت پولکادات بین 3.6 تا 6.1 دلار در نوسان بود. تا 28 دسامبر 2020، قیمت این ارز توانست سطح مقاومت 6.1 دلار را بشکند و در 31 دسامبر تا 9.51 دلار افزایش یافت.

مانند بسیاری از ارزهای دیجیتال، پولکادات سال 2021 را با روند صعودی آغاز کرد که به مدت 5 ماه ادامه داشت. در طول این چرخه صعودی، قیمت ارز دیجیتال پولکادوت در ماه می 2021 به 49.78 دلار رسید.

اما روزهای خوب خرید ارز دیجیتال پولکدات دوام نیاورد و این ارز دیجیتال بیش از 70 درصد ارزش خود را با افت قابل توجهی از دست داد. پس از یک دوره تثبیت قیمت که از ماه می تا ژوئن 2021 به طول انجامید، قیمت DOT در نهایت شروع به بهبود کرد و در نوامبر 2021 به بالاترین سطح تاریخ 55 دلار رسید.

پولکادات با علامت اختصاری DOT یک ارز دیجیتال یا نوعی دارایی دیجیتال است که ارزش بازار آن تقریباً 6.39 میلیارد دلار است و در رتبه یازدهم بازار قرار دارد و در کل سهم بازار 0.73 درصد را به خود اختصاص داده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از خرید ارز دیجیتال و قیمت پولکادات به وب سایت صرافکس https://sarrafex.com/مراجعه کنید.

  • sarrafexgroup sarrafex
  • ۰
  • ۰

خرید تتر ارزان در بلاک چین های مختلف موجود است. یکی از این بلاک چین ها OMNI است که همان بلاک چین بیت کوین است، اما مشکلاتی نیز داشته است. به عبارت دیگر، تمام مشکلات بلاک چین بیت کوین در تتر ظاهر شد، بنابراین بلاک چین های دیگری نیز ایجاد شدند. خود خرید تتر ارزان بر اساس پروتکل لایه باز Omni است. این پروتکل با بلاک چین ارتباط برقرار می کند و صدور و بازخرید توکن های رمزنگاری مبتنی بر بیت کوین را امکان پذیر می کند.

کاربران می توانند توکن های صادر شده را انتقال دهند، هر ارز دیجیتال دیگری را با استفاده از Tether مبادله کنند، ارزهای دیجیتال دیگری بخرند یا به سادگی آنها را در هر کیف پول سازگار با لایه Omni ذخیره کنند. تترهای موجود در پلتفرم Omni دارای آدرس هایی مانند بیت کوین و 34 کاراکتر هستند و این آدرس ها با کلمه bc1 یا اعداد 1 یا 3 شروع می شوند.

پس از مدتی، توسعه دهندگان به فکر راه اندازی Tether در بلاک چین اتریوم افتادند. این توکن در پلتفرم بلاک چین اتریوم به سرعت محبوب شد و مورد توجه بسیاری قرار گرفت. تفاوت این پلتفرم با بلاک چین Omni باعث افزایش سرعت خرید تتر ارزان تراکنش و کاهش کارمزد شده است.

شبکه بلاک چین اتریوم ERC20 نام دارد، بنابراین توکن‌های تتر مبتنی بر اتریوم «ETHER ERC20» نامیده می‌شوند. آدرس های این توکن از 42 کاراکتر تشکیل شده و از Omni طولانی تر است. این آدرس ها با 0x شروع می شوند و همانطور که گفته شد آدرسی مشابه آدرس های اتریوم دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از خرید تتر ارزان به وب سایت صرافکس https://sarrafex.com/مراجعه کنید.

  • sarrafexgroup sarrafex
  • ۰
  • ۰

به گفته کارشناسان، اتریوم می تواند در سال 2022 تا 400 درصد رشد کند و به طور بالقوه مرز 4000 دلار را بشکند. از آنجایی که اتریوم بسیار جدید و ناپایدار است، پیش ‌بینی قیمت اتریوم عمدتاً بر پایه حدس و گمان است. کارشناسان می گویند که قیمت اتریوم در ماه های آینده حتی از بیت کوین بی ثبات تر خواهد بود، به این دلیل که اتریوم در حال ارتقاء به نسخه ای با مصرف انرژی کمتر است.

با توجه به این عوامل، پیش ‌بینی ‌های قیمت اتریوم می‌گویند که تا سال ۲۰۲۲ به حداقل ۴۰۰۰ دلار خواهد رسید، اما علاقه‌ مندان به ارزهای رمزنگاری ‌شده بیشتر می‌گویند در صورت موفقیت ‌آمیز بودن انتقال آتی اتریوم، قیمت آن می‌تواند تا نزدیک به ۱۳۰۰۰ دلار افزایش یابد.

آنچه سرمایه گذاران اتریوم باید بدانند

مطمئنا آینده ارزهای دیجیتال شامل نوسانات بیشتری در قیمت اتریوم خواهد بود، و توصیه کارشناسان به سرمایه گذاران بلند مدت این است که فقط آنچه را که با از دست دادن آن مشکل ندارید سرمایه گذاری کنید و فراز و نشیب ها را نادیده بگیرید.

این امر به ویژه پس از رشد انفجاری اتریوم در سال 2021 صادق است که عمدتا ناشی از افزایش NFT ها و تامین مالی غیرمتمرکز (DeFi) است. ارزش هر دوی این بازار ها افزایش یافت و سر و صدای زیادی ایجاد کرد، به همین دلیل مهم‌ تر است که در مسیر خود باقی بمانید و اجازه ندهید که هیاهوی سرمایه‌گذاری‌های خاص NFT یا DeFi باعث ایجاد تغییر در تصمیم‌گیری سرمایه‌گذاری شما شود.

در حال حاضر با توجه به کاهش قابل توجه فروش در ماه های اخیر نشانه هایی وجود دارد که بیان می کند NFT ها ممکن است به اوج محبوبیت خود رسیده باشند. به عنوان مثال، بر اساس گزارش ردیاب بازار NFT ، میانگین فروش یک NFT در ماه مارس حدود 2000 دلار بود که نسبت به ژانویه بیش از 6000 دلار کاهش داشته است.

مانند روشی که در بیت کوین سرمایه گذاری می کنید، سرمایه گذاری در اتریوم به معنای خرید و نگه داشتن توکن اتر با این امید است که ارزش آن در طول زمان افزایش یابد. از آنجایی که هیچ تضمینی وجود ندارد که ارزش هر کریپتویی افزایش یابد، کارشناسان توصیه می کنند هرگز بیش از 5 درصد از سبد خود را در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری نکنید.

آیا پیش بینی قیمت اتریوم ممکن است؟

به صورت کلی پیش بینی قیمت اتریوم یا هر رمزارز دیگری به طور دقیق کاری غیر ممکن است، اما با دو اصل می توان نسبت به نواسانات بازار پیش بینی قیمت اتریوم را تا حدی انجام داد. اصل اول تحلیل تکنیکال با استفاده از نمودارهای نواسانات و تغییرات قیمت اتریوم بعلاوه بررسی سیستم عرضه و تقاضای بازار است.

اصل دوم، تحلیل فاندامنتال است که شامل تاثیرات رسانه و افراد تاثیرگذار و نهنگ ها می شود. با به کار گیری این دو اصل می توانید نسبت به پیش بینی قیمت اتریوم اقدام کنید.

  • sarrafexgroup sarrafex
  • ۰
  • ۰

 

عوامل تاثیر گذاربرقیمت تتر+ معتبرترین صرافی ارز دیجیتال ایران

همانطور که می‌دانید قیمت رمز ارز هایی مانند بیت کوین همواره در حال تغییر هستند. اما در این بین قیمت تتر همیشه یکسان است. شاید تا به حال برایتان سوال پیش آمده باشد که چرا نرخ تتر همیشه یکسان است در این مقاله قصد داریم بیشتر در این مورد برایتان توضیح دهیم و همچنین معتبرترین صرافی ارز دیجیتال ایران را به شما معرفی کنیم.

چرا قیمت تتر ثابت است؟

به ازای هر 1 تتر که تولید میشود 1 دلار آمریکا در ذخایر بانک های آمریکا نگهداری شده است. و همین امر باعث می‌شود تا همیشه قیمت این استیل کوین ثابت باقی بماند. تتر یکی از معدود کوین هایی است که بر روی تمامی کیف های دیجیتال وجود دارد و شما می‌توانید به راحتی به خرید و فروش آن بپردازید. البته گاهی اوقات قیمت تتر بیشتر از دلار نیز می‌شود. اما این افزایش قیمت موقتی می‌باشد.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت تتر چیست؟

در ادامه قصد داریم به عوامل تاثیر گذار بر تتر بپردازیم. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

عرضه و تقاضا

یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت تتر در بازار همواره عرضه و تقاضا بوده است و برخی اوقات ممکن است نرخ تتر حتی از دلار هم کمی بیشتر شود. البته لازم به ذکر است در ایران شما باید تتر را از صرافی های ارز دیجیتال خریداری کنید. ممکن است صرافی مورد نظر شما قیمت تتر را بالاتر از قیمت جهانی به شما عرضه کند به همین دلیل حتما نیاز است تا ارز مورد نظر خود را از معتبرترین صرافی ارز دیجیتال ایران تهیه نمایید.

مسائل قانونی و محدودیت‌ های موجود

از دیگر عوامل تاثیر گذار بر تتر میتوان به مسائل قانونی و محدودیت های موجود بر آن در کشور های مختلف اشاره کرد. در برخی از کشور ها به دلیل قانونی نبودن ارزهای دیجیتال ممکن است قیمت آن کمی بیشتر از قیمت جهانی عرضه گردد.

کمیسیون صرافی های ارز دیجیتال

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر نرخ تتر کمیسیون صرافی های ارز دیجیتال می‌باشد. با توجه به اینکه ایرانیان نمی‌توانند مستقیم تتر را از سایت های جهانی خریداری کنند نیاز است تا به یکی از معتبرترین صرافی ارز دیجیتال ایران مراجعه کنند. با توجه به گسترش روزافزون کاربرد ارزهای دیجیتال تعداد صرافی های موجود نیز افزایش یافته است و برخی از این صرافی ها با دریافت کارمزدهای بسیار زیاد موجب ایجاد نارضایی میان کاربران شده‌اند. پس نیاز است تا شما برای خرید تتر به معتبرترین صرافی ارز دیجیتال ایران مراجعه کنید.

قیمت دلار در آن کشور

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر نرخ تتر به قیمت دلار در کشور مربوط می‌شود. همانگونه که گفتیم هر 1 تتر برابر است با 1 دلار آمریکا و در صورت افزایش نرخ دلار در کشور به همان مقدار تتر هم گران ‌می‌شود.

 

نتیجه نهایی

در مقاله بالا به شناخت عوامل تاثیرگذار بر قیمت تتر پرداختیم. البته باید اشاره کنیم که تنها این موارد بر نرخ تتر تاثیرگذار نیستند و چندین عامل دیگر نیز بر نرخ تتر تاثیرگذار هستند. شما می‌توانید همواره قیمت جهانی ارزهای دیجیتال را در صرافکس معتبرترین صرافی ارز دیجیتال ایران مشاهده کنید. 

  • sarrafexgroup sarrafex
  • ۰
  • ۰

در این مقاله سعی داریم دریابیم انواع صرافی ارز دیجیتال کدامند و معتبر ترین صرافی ارز دیجیتال چه ویژگی هایی باید داشته باشد. همچنین با معرفی انواع صرافی های ارز دیجیتال و مقایسه آنها با یکدیگر، سعی داریم چشم انداز درستی از صرافی های ارز دیجیتال و نحوه کار با آنها به شما بدهیم.

حتما اسم ارزهای دیجیتال مختلف به گوشتان خورده و تا به حال به فکر سرمایه گذاری در این بازار وسیع به ذهنتان رسیده، چه بسا که تا این لحظه سرمایه گذاری نیز کرده باشید. باید به این نکته توجه کنید که بازار کریپتو بازار بسیار وسیعی است و همین موضوع باعث می شود سرمایه گذاری در این بازار، استراتژی های بسیاری داشته باشد.

انواع صرافی ارز دیجیتال

این روز ها صرافی های ارز دیجیتال زیادی در حال فعالیت هستند که هرکدام به دلیل خصوصیات و ویژگی هایی که دارند مورد توجه قرار می گیرند و محبوب کاربران می شوند. از این رو ما سعی می کنیم در این مقاله انواع مختلف آنها را به شما معرفی کنیم تا با دیدی باز تر به سمت سرمایه گذاری خود بروید.

  • صرافی های ایرانی

یکی از انواع صرافی ارز دیجیتال که شما می توانید با آرامش خاطر از آن استفاده کنید، صرافی های ایرانی هستند. برای مثال صرافی صرافکس یکی از معتبر ترین و محبوب ترین صرافی های ایرانی است که شما می توانید با ثبت نام و احراز هویت در این صرافی به خرید و فروش ارزهای دیجیتال با بالاترین سرعت و کمترین کارمزد بپردازید.

  • صرافی های خارجی

یکی دیگر از انواع صرافی ارز دیجیتال که بسیار مورد توجه معامله گران و علاقه مندان به این حوزه قرار دارند، صرافی های خارجی هستند. البته نکته ای که وجود دارد این است که به دلیل وجود تحریم های سخت، کار کردن با این صرافی ها در ایران سختی های زیادی به همراه دارد، در اکثر موارد شما باید بوسیله VPS وارد این صرافی ها شوید اما باز هم احتمال دارد شما را شناسایی کنند و در آن صورت حساب شما مسدود خواهد شد.

ویژگی های معتبر ترین صرافی ارز دیجیتال

با توجه به اینکه این روزها صرافی های زیادی در حال فعالیت هستند، تشخیص دادن بهترین و معتبر ترین صرافی کار سختی است و البته مهم، که شما باید سعی کنید به ویژگی های آنها توجه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. در ادامه این مطلب برخی از این ویژگی ها را برای شما بازگو خواهیم کرد.

  • کارمزد

کارمزد یکی از مهمترین ویژگی های هر صرافی است چون شما به عنوان یک معامله گر در هر تراکنش با آن درگیر هستید؛ مخصوصا اگر سرمایه زیادی داشته باشید، کارمزد می تواند مبلغ قابل توجهی شود.

  • امنیت

امنیت عامل مهمی در انتخاب صرافی است چون با داغتر شدن بازار ارز دیجیتال، هکر ها بیشتر در تلاشند تا حساب شما را هک کنند، بنابراین باید توجه داشته باشید که سطح امنیت صرافی که از آن استفاده می کنید بالا باشد.

  • UI/UX

هرچه یک صرافی محیط کاربری بهتر و ساده تری داشته باشد و در اصطلاح یوزر فرندلی تر باشد، تجربه بهتری را برای کاربر رقم می زند.

  • ارز های دیجیتال متنوعی را پشتیبانی کند
  • حجم معاملاتی بالایی داشته باشد
  • دسترسی به صرافی ساده و بدون نیاز به فیلتر شکن باشد

جمع بندی

ما در این مقاله سعی کردیم شما را با انواع صرافی آشنا کنیم، همچنین 6 ویژگی بهترین و معتبر ترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی را برای شما شرح دادیم تا در انتخاب بهترین صرافی، اطلاعات کافی داشته باشید. امروزه صرافی های ایرانی زیادی به وجود آمده اند که همین مسئله باعث شده تا انتخاب بین آنها کاری دشوار به نظر بیاید. برای این کار فقط کافی است ویژگی های صرافی منتخب خودتان را با ویژگی هایی که ما نام بردیم مقایسه کنید.

  • sarrafexgroup sarrafex
  • ۰
  • ۰

 

معرفی بهترین صرافی ارز دیجیتال در ایران

اولین قدم برای ورود به دنیای رمز ارزها پیدا کردن بهترین صرافی ارز های دیجیتال است. با توجه به محبوبیت روزافزون ارزهای دیجیتال و همچنین گسترش صرافی های دیجیتال نیاز است که با ویژگی‌های بهترین صرافی ارز دیجیتال آشنا باشید. در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین صرافی ارز دیجیتال آشنا کنیم، پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

صرافی ارز دیجیتال چیست؟

صرافی ارز دیجیتال مکانی‌ست که کاربران در آن به خرید و فروش ارز های معتبر و ارزهای دیجیتال می‌پردازند، صرافی ارزهای دیجیتال معمولا به صورت آنلاین فعالیت می‌کنند و به ازای هر خرید و فروش کارمزدی را که از قبل تعین شده و به کاربر اطلاع داده شده است دریافت می‌کند. لازم به ذکر است که شما برای فعالیت در این وب‌سایت ها نیاز به احراز هویت دارید. برخی از صرافی ها داری کیف پول دیجیتال می‌باشند و شما می‌توانید ارز خریداری شده خود را در آن ذخیره کنید، اما توصیه ما به شما این است که در صورت خرید ارز دیجیتال آن را کیف پول دیجیتال خود انتقال دهید.

ویژگی‌های بهترین صرافی ارز های دیجیتال در ایران

همانگونه که در ابتدای مقاله گفتیم قصد ما از این مقاله بررسی ویژگی‌های بهترین صرافی ارز های دیجیتال و مهم تر از آن معرفی بهترین صرافی ارز دیجیتال در ایران می‌باشد.

 

ویژگی‌های بهترین صرافی ارز های دیجیتال در ایران

کارمزد دریافتی

یکی از مهم‌ترین ویژگی های بهترین صرافی ارز دیجیتال کارمزد دریافتی توسط آن صرافی‌ می‌باشد. کارمزد دریافتی باید قبل از پرداخت به کاربر اطلاع داده شود و در صورت تغییر در نرخ کارمزد از طریق ایمیل و یا پیام کوتاه به کاربر اطلاع داده شود

تنوع ارزهای موجود در صرافی

به غیر از بیتکوین هزاران هزار ارز دیجیتال در بازار وجود دارد که هرکدام از آن‌ها از پتانسیل بسیار بالایی برای رشد برخوردار هستند بهترین صرافی ارز دیجیتال باید بتواند بسیاری از این ارز ها را پشتیبانی کند.

رابط کاربری

رابط کاربری همیشه یکی از ویژگی‌های بهترین صرافی ارز دیجیتال بوده است. داشتن رابط کاربری ساده و کارآمد می‌تواند به دلنشین‌تر کردن خرید و فروش ارز مورد نظر شما کمک بسزایی کند.

امنیت

مهم‌ترین ویژگی بهترین صرافی ارز های دیجیتال امنیت آن است. صرافی دیجیتال مورد نظر شما باید بتواند تمامی اطلاعات مربوط به احراز هویت شما و از همه مهم‌تر کیف پول دیجیتال شما را از دسترس هکرها دور نگه دارد و در صورت هرگونه سرقت از دارایی شما خسارت پرداخت کند

چرا صرافکس بهترین صرافی ارز دیجیتال در ایران است ؟

همانگونه که در بالا اشاره کردیم قصد ما در این مقاله معرفی بهترین صرافی ارز دیجیتال در ایران است. صرافکس با در اختیار داشتن بیش از 200 رمز ارز و همچنین حجم معاملات بسیار بالا در سال‌های اخیر توانسته است به بهترین صرافی ارز دیجیتال در ایران تبدیل شود. همچنین صرافکس با در اختیار داشتن اپلیکیشن برای تلفن‌های همراه می‌تواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که حضور فعالی در بازار های ارز دیجیتال دارند باشد.

کلام آخر

ما در این مقاله به بررسی ویژگی‌های بهترین صرافی دیجیتال و همچنین به معرفی صرافی ارز دیجیتال صرافکس پرداختیم. اگر قصد خرید و فروش ارز های دیجیتال را دارید توصیه ما به شما این است که خدمات صرافکس را با سایر صرافی های دیجیتال حتما مقایسه کنید تا کیفیت خدمات صرافکس را متوجه شوید

 

  • sarrafexgroup sarrafex
  • ۰
  • ۰

با ظهور اولین ارز دیجیتال بیت کوین جهان، تراکنش های ارزهای دیجیتال نیز محبوبیت خاصی در سراسر جهان به دست آورده اند و می توان گفت که خرید بیت کوین یکی از اولویت های معامله گران از نظر سرمایه گذاری است.

بیت کوین در واقع یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز است که در سال 2008 توسط فرد یا گروهی از افراد با نام مستعار ساتوشی ناکاموتو راه اندازی شد و اندکی پس از آن در ژانویه 2009 راه اندازی شد.

بیت کوین به عنوان یک ارز دیجیتال همتا به همتا شناخته می شود. این بدان معنی است که تمام معاملات مستقیماً بین شرکت کنندگان مساوی و مستقل بدون نیاز به مجوز یا تسهیل توسط یک واسطه انجام می شود. به گفته ناکاموتو، یکی از اهداف اصلی خرید بیت کوین در ایجاد بیت کوین، تمرکززدایی آن بود. این بدان معناست که بیت کوین می تواند به راحتی با کارمزد کم و سرعت کافی با استفاده از شبکه بلاک چین بدون کنترل دولت ها به سراسر جهان منتقل شود.

نکته اینجاست که قبل از اختراع بیت کوین یا خرید بیت کوین ، مفاهیمی از انواع مشابه پول الکترونیکی غیرمتمرکز وجود داشت. اما پروژه بیت کوین به اولین ارز دیجیتال موفق تبدیل شد. بعداً اتریوم (ETH)، لایت کوین (LTC) و غیره مانند سایر ارزها. وارد بازار ارزهای دیجیتال شد.

مزایای خرید بیت کوین

ارز دیجیتال بیت کوین به دلیل مزایا و ویژگی های منحصر به فرد خود در سراسر جهان محبوب شده است. برخی از آن ها:

راهی مطمئن و اقتصادی

کمترین پورسانت را دریافت کنید

در امان از تقلب

عدم تمرکز

P2P

امضای چندگانه

وضوح در حسابداری

ذخیره سازی خرید بیت کوین امن دارایی - با بیت کوین یا بیت کوین، تمام دارایی های شما در سخت افزار ذخیره و محافظت می شود و هر گونه امکان سرقت و حذف اطلاعات و منابع را از بین می برد.

شاید تمرکززدایی یکی از ویژگی های کلیدی بیت کوین و اکثر ارزهای دیجیتال در نظر گرفته شود، زیرا آنها را متمایز می کند و آنها را از کنترل دولت ها و سیاست های بانک مرکزی مستقل می کند.

مخترع اصلی بیت کوین با نام مستعار ناشناخته «ساتوشی ناکاموتو» به عنوان یک شخص یا موجودیت شناخته می شود. در 31 اکتبر 2008، ناکاموتو وایت پیپر بیت کوین را منتشر کرد که جزئیات ارز دیجیتال همتا به همتا را نشان می داد. تنها دو ماه بعد، در 3 ژانویه 2009، ناکاموتو اولین بلاک در شبکه بیت کوین را استخراج کرد که به عنوان Creation Block شناخته می شود و رسما اولین ارز دیجیتال جهان را راه اندازی کرد.

تاریخچه خرید بیت کوین چیست ؟

با این حال، ناکاموتو، مخترع اصلی بیت کوین و نویسنده وایت پیپر، مدیریت مخزن کد شبکه را به گاوین آندرسن، که بعدها به عنوان توسعه دهنده اصلی بنیاد بیت کوین منصوب شد، سپرد. خرید بیت کوین در طول سال ها، تعدادی از توسعه دهندگان با رفع آسیب پذیری ها و افزودن ویژگی های جدید به بهبود نرم افزار بیت کوین کمک کرده اند.

پرداخت های برون مرزی: با توجه به ماهیت شبکه بلاک چین، افراد می توانند بدون توجه به محدودیت های هر منطقه جغرافیایی، این ارز را با همان قیمت به افراد دیگر در هر نقطه از کره زمین منتقل کنند.

پرداخت های خرد: بیت کوین، اولین ارز دیجیتال، مورد قبول بسیاری از کسب و کارها و فروشگاه ها در سراسر جهان قرار گرفته است و مردم می توانند خدمات و کالاهای مختلفی را با آن خریداری کنند.

ذخیره ارزش: بیت کوین دارای محدودیت عرضه 21 میلیون سکه است و برخلاف ارزهای فیات صادر شده توسط بانک مرکزی، ماهیت ضد تورمی دارد. به طوری که ارزش خرید بیت کوین از صفر دلار در سال 2009 به 69000 دلار در سال 2021 رسید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از خرید بیت کوین به وب سایت صرافکس https://sarrafex.com/مراجعه کنید.

  • sarrafexgroup sarrafex
  • ۰
  • ۰


آناتولی یاکوونکو مهمترین فرد پشت خرید سولانا است. حرفه او در کوالکام شروع شد و به سرعت پیشرفت کرد و در سال 2015 به عنوان مهندس ارشد این شرکت انتخاب شد. خرید لایت کوین متعاقباً مسیر شغلی او تغییر کرد و یاکوونکو شغل جدیدی را به عنوان مهندس نرم افزار در Dropbox پذیرفت.

در سال 2017، Yaquonko کار بر روی پروژه ای را آغاز کرد که خرید سولانا بعداً به عنوان Solana شناخته شد. او با همکار خود در کوالکام، گرگ فیتزجرالد (گرگ فیتزجرالد) همکاری کرد و پروژه ای به نام آزمایشگاه سولانا را آغاز کرد. او بسیاری از همکاران سابق خود را از کوالکام به خدمت گرفت و پروتکل Solana و توکن SOL را در سال 2020 منتشر کرد.

خرید سولانا یکی از نوآوری های کلیدی ارائه شده توسط سولانا، مدل اجماع اثبات تاریخ است که توسط آناتولی یاکوونکو ایجاد شده است. این مفهوم مقیاس پذیری بیشتری را برای این پروتکل فراهم می کند و به نوبه خود قابلیت استفاده آن را افزایش می دهد.

پروتکل ترکیبی سولانا به طور چشمگیری اعتبار تراکنش و زمان اجرای قرارداد هوشمند را کاهش می دهد. بنابراین، سولانا با زمان های سریع خود توجه بسیاری از موسسات را به خود جلب کرده است.

پروتکل سولانا هم برای کاربران کوتاه مدت خرید سولانا و هم مشتریان سازمانی است. یکی از وعده های اصلی سولانا به مشتریانش این است که از افزایش هزینه ها و مالیات غافلگیر نخواهند شد. این پروتکل برای ارائه مقیاس پذیری و پردازش سریع و همچنین حداقل هزینه تراکنش طراحی شده است.

خرید لایت کوین و خرید سولانا از صرافی صرافکس

سرمایه گذاری در لایت کوین (LTC) یکی از بهترین راه های کسب درآمد در پلتفرم خارج از ایران است که به بهترین شکل ممکن در وب سایت نوبیتکس ارائه شده است.

برای خرید لایت کوین از وب سایت نوبیتکس، ابتدا باید حساب کاربری خود را بسازید و پس از تایید هویت، سطح حساب خود را ارتقا دهید تا به امکانات سایت از جمله مبلغ واریز و برداشت دسترسی داشته باشید. روند خرید این ارز در نوبیتکس مشابه خرید انواع دیگر ارزهای دیجیتال مانند خرید ریپل یا بیت کوین است که با افزایش موجودی حساب شروع می شود.

خرید سولانا پس از واریز و افزایش موجودی حساب خود، می توانید فرآیند خرید، فروش و معامله لایت کوین را آغاز کرده و در بازار ارز دیجیتال لایت کوین سرمایه گذاری کنید. خوشبختانه خرید این ارز در بازار آنلاین نوبیتکس، با ارائه هرچه بیشتر سکه، امکان خرید و فروش ارز دیجیتال لایت کوین و یا مبادله آن با سایر ارزهای دیجیتال را دارید.

مانند تمام صرافی های آنلاین بین المللی و معتبر، در بازار آنلاین نوبیتکس نیز هزینه های ثابتی برای مبادله ارزهای دیجیتال وجود دارد که از هر دو طرف معامله دریافت می شود. خرید این ارز کارمزدهای در نظر گرفته شده برای همه سپرده ها صفر است، اما برای برداشت بسته به نوع ارز دیجیتال، میزان کارمزد متفاوت خواهد بود.

فروش و خرید لایت کوین با انتقال ارز دیجیتال 

روند فروش لایت کوین از دو طریق مشابه خرید ارز دیجیتال لایت کوین در بازار نوبیتکس است: سفارش سریع و سفارش محدود. در روش سفارش محدود شما قیمت را تعیین می کنید که می تواند بیشتر یا کمتر از قیمت بازار باشد. به همین دلیل فروش ممکن است هرگز صورت نگیرد.

اما در فروش لایت کوین به روش سفارش سریع، فرآیند قیمت گذاری بر اساس نرخ بازار انجام می شود و مزیت آن تکمیل نهایی معامله است. به لطف ویژگی های ارائه شده در بازار نوبیتکس، می توانید لایت کوین را به تتر و همچنین ریال تبدیل کنید تا در نوسانات کوچک بازار بدون انتقال دارایی های خود به بازارهای خارجی درآمد کسب کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از خرید سولانا و خرید لایت کوین به وب سایت صرافکس https://sarrafex.com/مراجعه کنید.

 

  • sarrafexgroup sarrafex
  • ۰
  • ۰

صرافی ارز دیجیتال  که از یک سری پلتفرم های آنلاین استفاده می کنند. در آن برای کاربران یک سری شرایط فراهم کردن که در آن می توانید خرید وفروش را در آن انجام می دهند. این بدان معنا است که کاربران برای خرید ارزدیجیتال به صرافی ها مراجعه کنند وبا پول خود ارز دیجیتال خرید داری کنند. یک سوال برای کاربران پیش می آید که چگونه می توانند به این صرافی ها اعتماد کنند؟

صرافکس (https://sarrafex.com/) با پیش از چند سال سابقه کاری در خرید وفروش ارزهای دیجیتال جزء معتبر ترین صرافی های است که در داخل ایران فعالیت می کنند و کاربران می توانند به صرافکس اعتماد کنند ونسبت به خرید ارز دیجیتال با پول خود اقدام کنند.

در این صرافی ها کاربران می توانند تراکنش های خودشان را به صورت همتا به همتا انجام می شود:یعنی درآن کاربران می توانند به صورت مستقیم وبدون واسطه معاملات خود رابادیگران انجام دهند.

انواع صرافی ها

دراینجا ما دوست داریم برای شما انواع صرافی ها وکار کرد هرکدام از صرافی ها رو معرفی کنیم. امروزه ارزهای دیجیتالی زیادی دردنیا به وجود آمده اند که هر کدوم از این ارزها ویژگی ها وکاربرد های خاص خودشان را دارند و همچنین این ارز ها محبوبیت زیادی میان مردم دارند.به همین منظور ما انواع صرافی هارو برای شما دراینجا معرفی کرده ایم تا اطلاعات زیادی از این صرافی ها داشته باشد.

صرافی های خارجی

کاربران این صرافی های خارجی با فضایی که برای انجام معاملات  ارزی ایجاد می کنند. محبوبیت زیادی درمیان مردم ایجاد کرده اند. اما صرافی های که درجهان درحال فعالیت هستند به پیش از400 صرافی فعال رسیده است. آیا دراین صرافی ها امکان از دست دادن سرمایه های وجود دارد یا خیر؟بله امکان از دست دادن سرمایه وجود دارد چونگه ممکن با یک انتخاب اشتباه ساده کل سرمایه هایتان را ازدست بدهید.

ولی با تحریم های بین اللملی که علیه ایران صورت گرفته است. امکان کاربا صرافی های خارجی وجودندارد و کارگردن با آنها تا حدودی سخت ودشوار است و امکان مسدود کردن کاربران ایرانی از سوی صرافی های خارجی هم وجود دارد .

صرافی های ایرانی

صرافی های ایرانی به نسبت به صرافی های خارجی که دربازار های ارز دیجیتال فعالیت می کنند صرافی های ایرانی هم فعالیت می کنند شما می توانید به آنها اعتماد کنید و با خیال راحت در اون ها نسبت به خرید ارز دیجیتال اقدام کنید.برای مثال صرافکس که یکی ازمحبوب ترین وپرمعتبر ترین صرافی های ارز دیجیتالی ایرانی است. که شما می توانید درآن نسبت به خرید وفروش ارز دیجتالی اقدام کنید. دراینجا صرافکس کارمزد پایین تری برای انتقال وجه دریافت می کنند واز سرعت بالا تری برخورداراست.

آیا صرافی های ارزی ایرانی بهتر است یا خارجی؟

ممکن این سوال برایتان پیش بیاید. صرافی ارز دیجیتال ایرانی بهتر است یا خارجی؟بدون شک باید گفت صرافی های خارجی زیادی وجود دارند که جزء معتبر ترین هستند ولی یک مشکلی که وجود دارد این است که بدلیل تحریم های بین اللملی  علیه ایران آنها فیلترینگ خاصی را برای کاربران ایرانی اعمال کرده اند.

دراین میان برخی ها هستند که از فیلترشکن برای ورودبه صرافی های معتبر خارجی مثل بایننس استفاده می کنند. ولی باید به این افراد باید گفت که دور زدن تحریم ها ممکن است برایشان عواقب خطرناکی را داشته باشد. ولی صرافی های که داخل ایران هستند. گزینه های مناسبی برای کاربران ایرانی هستند چونگه صرافی های ایرانی باپشتیبانی های که دارند می توانید به صورت ریالی جاب جا کنید.

امنیت های ارزی دیجیتالی چگونه است؟

اصلی ترین چیزی که دراین صرافی ارزهای دیجیتالی وجود دارد امنیت است. چونگه اگر امنیت یک صرافی را نادیده بگیرید واز یک سری شرایط آنها چشم پوشی کنیم و به طور چشم وگوش بسته وارد آن شویم ممکن است سرمایه خودرا از دست بدهید. متاسفانه امروزه خیلی چیزها شنیده ایم که طرف بدون اینکه چیزی از این صرافی ها بدانند درآن صرافی ها سرمایه گذاری کرده وسرمایه خود را از دست داده اند و دیگر سرمایه اشان برنگردیده است. برای اینکه سطح امنیت خودرا بلا ببریدباید یک رمزعبور برای خود درست کنید.

ویژگی های صرافی های معتبر

برای اینکه بفهمیم کدام صرافی ها خوب هستند وچه ویژگی های دارند:1-سطح امنیت 2- میزان کارمزد 3-میزان رضایت کاربران ازاستفاده از خدمات صرافی 4-رابط کاربری خوب 5-شیوه های پرداخت مختلف 6- پشتیبانی انواع معاملات مثل معاملات ساده ومعمولی وفیوچرز 7- دارای کیف پول صرافی های خوب باید این ویژگی هارو داشته باشند تابتوانیم به آنها اعتماد کنیم.

فعالیت صرافی ها

امروزه بارونق گرفتن بازار های ارضی دیجیتال بسیاری از صرافی های سطح شهر رو می بینیم که دربازار های ارزی دیجیتال فعال بوده مثل صرافکس که دربازار های دیجیتال به صورت آنلاین فعالیت می کنند و بعضی از آنها دارای تابلوهای مشخصی هستند. اما چرا قیمت های ارزی دیجیتال دربعضی از صرافی ها متفاوت هستند؟شاید این سوال برای هرکدامتان پیش بیاید دراینجا به این مورد اشاره می کنیم بازار های ارزی دارای نوسانات خاصی هستند ونمی توانند این پول های معمولی بمانند.

صرافی های ارزی دیجیتالی که درتهران وجود دارند به دو دسته تقسیم می شوند 1-متمرکز 2- غیرمتمرکز هستند وعملگرد هرکدام از این صرافی ها به یک صورت است ولی خدماتی که دراختیارمشتریان خود قرار می دهند یکی نیست. برخی از این صرافی ها معتبر هستند مثل صرافکس وبرخی غیر معتبرهستند

نتیجه گیری

ما دراینجا نتیجه میگریم که صرافی های مختلفی وجود دارد که درزمینه های ارزی دیجیتال کار می کنند1-صرافی های خارجی 2- صرافی های ایرانی صرافی های که درخارج هستند به دلیل تحریم های که علیه ایران وجود دارد نمی توانید با آنها کار کنید ولی صرافی های که درایران وجود دارند باید یک سری شرایط روداشته باشند که قابل اعتماد هستند.

  • sarrafexgroup sarrafex
  • ۰
  • ۰

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • sarrafexgroup sarrafex