دانستنی های متاورس و بازار ارز دیجیتال

دانستنی های کریپتوکارنسی و بازار ارز دیجیتال در صرافی ارز دیجیتال ایرانی صرافکس

دانستنی های متاورس و بازار ارز دیجیتال

دانستنی های کریپتوکارنسی و بازار ارز دیجیتال در صرافی ارز دیجیتال ایرانی صرافکس

  • ۰
  • ۰

خرید هارمونی

 

قبل از خرید هارمونی بهتر است به این سوال پاسخ دهیم که هارمونی چیست و چه کاربردی دارد؟ هارمونی با نام اختصاری ONE یک شبکه بلاکچین است که برای تسهیل در ایجاد و استفاده از برنامه های غیر متمرکز طراحی شده است. هدف از ایجاد و راه اندازی این شبکه نوآوری در عملکرد برنامه های غیر متمرکز با حالت اشتراک گذاری تصادفی است. چیزی که هارمونی را منحصر به فرد می کند سرعت پردازش و اعتبار سنجی آن است. خرید هارمونی از صرافی های معتبر و آنلاین که بدون واسطه انجام می شود می تواند برای معامله گران بسیار جذاب باشد.

برای خرید هارمونی لازم است مراحل زیر را طی کنید:

ثبت نام در معتبر و ایجاد حساب کاربری

ثبت مشخصات و شماره بانکی

احراز هویت

خرید هارمونی و پرداخت نهایی

کیف پولی که از برای نگهداری این ارز پیشنهاد میشود تراست ولت Trust Wallet است. قیمت خرید هارمونی مانند سایر ارزهای دیجیتال دائما در حال نوسان است و معیار مقایسه قیمتی آن، قیمت لحظه ای ارز در صرافی بین المللی بایننس است.

 

ارز هارمونی مانند بیت کوین یک شبکه پرداخت متن باز مبتنی بر شبکه بلاک چین است. برای خرید هارمونی می توانید به صرافی های معتبر ایرانی مانند صرافکس (Sarrafex.com) مراجعه کنید. 

  • ۰۱/۰۹/۱۳
  • sarrafexgroup sarrafex

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی